en droppe av allt

finurliga tankar
om
oslo igen i vår
kanske kanske
men vill jag det?
kanske kanske
vill jag det..
köra bil med glassar i
och lyssna på musik
och tjäna cash
men ändå
sex månader till
o jobb hela sommaren
men kanske kanske
vill jag det?


idag fick jag pengar
och lycka för en dag
fina partiklar
imorgon julklappar
i malmö
med mys


hur kan jag ens tänka mej att flytta ifrån dej??
jag måste vara knäpp och skadad på riktigt!
vi tar det efter nyår
då ska jag ta tag i allt
även mina tankar
i min hjärna

...
rymmer jag mer?

Kommentarer
Postat av: therese

du kan tänka att jag ville vara med och fika idag. men jag blev kvar alldeles för länge i skolans bojor. rym för guds skulle inte iväg från mig i vår!

2006-12-14 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback