en juliflickas memoarer

och hennes ego följer henne
som en skugga där hon går

3,5 år
firades med veggosushi och
trefemmor en bra kväll
tillsammans
mys

per har kommit
mitt i allt kaos
men det var bra
att det blev sagt
och att det kom ut
trist att det ska behöva sluta
såhär dock
vänner en gång i tiden
en av mina bästa
vi får se
hur som helst
snart är det dags för jullådan att komma fram
yepp, dags för julfesten som vi laddat inför
så länge, nu är den på ingång
tror att det blir en massa folk
och en massa röj och en massa kalabalik
precis som jag vill ha det
glögg, pepparkakor, julmusik och julpynt
och en massa fina vänner

men en klump finns fortfarande i min mage idag
ush och fy
det är ibland väldigt svårt att älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback