upp och ner


ibland vänds saker fram och tillbaka
upp och ner
och ut och in
för att man ska ta sej vidare här i livet
tror jag iallafall..
men nu är jag ganska nöjd
lite julmat imagen från
våra snälla lena och bengt
nicebajs

per stannade
och stannade lite till
och sara med
mycket trevligt
vi spelade sällskapsspel
jammade lite
öh
satt och hängde
kollade på tv o film
öh
och hängde lite till
en glad nyhet:
får pengar från alfakassan nästa vecka
fuck yeah!
efter sex månaders slit
så i helgen blir det kalabalik med terese
fuck yeah igen!
och så har jag beställt lalehs nya skiva
en liten julklapp till mej själv :)



...
...
jag är varken ledsen, besviken eller arg
bara tömd


life goes on



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback