the day runs so fast


en finurlig förundrande känsla
i min kropp idag
snöflingor när jag vaknade
(för andra gången idag)
kan inte riktigt bestämma mej
ibland längtar jag efter värme
och
ibland är jag nöjd med kylan

glad är jag iallafall
ska köpa tatzanies kamera
billig och bra
bättre än den jag har
så nu blir det full fart igen
tror jag iallafall..
ekonomin spökar ingen
är pank tills i slutet av nov
inget roligt alls

snart lkpg
till vänner och bekanta
och familj
saknar er

tomt i fjellbonien
bara erik och jag hemma
lite ensamt när man är van vid
huset fullt
bortsprungna barn

måste koka ärtsoppa nu
mumma
hihi






---------------------------------
vågorna, födda av havet
är också barn
som tycker det är roligt att
samla på snäckor
-känd mexikansk filosof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback