tyck synd om mej dagen

helgen har gått så fort
för fort
ikväll ska jag jobba
och det har redan blivit mörkt ute
sen i veckan jobbar jag
för mycket
egentligen
kanske det går att ordna
tror inte jag orkar alla pass

men i fredags så var vi i malmö
aktivitetshuset
reggae och balkankväll
tokröj
tokdans
tokroligt
kom hem ganska sent
och upptäckte att ellen kommit hem
så vi hetsade lite så att hon vaknade
och sen lite mer hets :)

på fredag
hem till linköping
det blir bra
men kommer nog vara ganska sliten
efter en lång arbetsvecka
får nog sova lite på tåget

vet inte varför jag alltid får sån ångest
över att arbeta
det borde bara vara att bita ihop och göra det
men ändå blir det så jobbigt
men ändå blir det så jobbigt



orka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback