citron

och majs
och nötter

tristessen kom in i mig idag
och slog rot
är socialt beroende
men snart under paraplyt
jag går till fik med isa
och sen umgänge med lotta
och förmodligen debaser
ladda upp bilder
till framkallning
pyssel javisst

har införskaffat mig
sissodär 20 böcker
bara i sommar
jisses
planerar om ordningen
i bokhyllan till mina
nyinskaffade vänner
beroende?
rikard: är du en sån där
intellektuell människa eller
har du bara gått lös på bokrean?

with the lights out
im the queen of my life
with the hands on the wall
its all going to be dust
someday
i think im going south tonight

det är svårt att få något
om det inte finns något att få

något jag fint jag hörde idag
finns det något att få?
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback