kom o dansa med mig

för det finns ingenting kvar

idag orkar jag inte
luften räcker inte till
kvävd av ekot av ingenting
kvävd av besvikelsen

jag hittar inte ut
utan vinkar farväl

...
hellre ett känslosamt vrak
en en likgiltig människa
som rycker på axlarna
och går vidare
och får allt serverat
då är jag hellre otroligt lycklig ibland
och enormt olycklig ibland

jag ska nå mina mål
med min kärlek
istället för gratis pengar på banken
och en flirt i varje stad
för sådant äventyr är betydelselöst
i längden försvinner det
utan likgiltighet
ska jag kämpa
för att ta mig dit
för det är något som
sätter sina spår för alltid

tack lillstorebror

Kommentarer
Postat av: SaraA

Vackra bloggen :)
Du är saknad i Malmö men jag hoppas att du kommer iväg till Berlin. Min snäcka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback