you are the secret i keep

and today its a fucking great morning

finns det tid
finns allt

vaknade på rätt sida
av världen idag
länge sedan den känslan
dammsög till toner av get up kids
och ordnade frukost
mango o tå avokadosmörgåsar
kan livet börja bättre
känner mig kreativ o slapp idag
lotta kommer hit ikväll kanske
min fina fina flicka
men först häng med albina
och konstmuseumet
(stava felstavad stavning)
idag fanns något annat
istället för igår
hittar långa hårstrån överallt
både blonda o bruna

jag kunde vart någon annanstans idag
det är sant
men idag är jag allt ändå
friare än på flera år
någon har släppt lös mig
och det var bra för min värld
min egna vackra värld
i enkelhetens tecken

vad gör du idag?
finner ro

Kommentarer
Postat av: Malin

har börjat skriva i min blogg igen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback