eller att

en 450 ton tung bomb
av det slaget
är värt att flytta sig ifrån
kan det vara nåt?

taktkänslan är total o jag spinner vidare
i mitt kaos för tillfället
idag blev det en cola på platens
och idag kom småtöserna hit
mycket trevligt
hann med en fik med anna maria också
och sen te hos fanny
mycket trevligt det också
sen gick jag inte på någon offentlig toalett
och jag antar att mitt liv är helt ointressant
pga av det, eftersom då blir man en cool person
shut up and eat your garbage
im punk so fuck off
så kul man kan ha..

idag hittade jag en gammal bild
som värmde extra mycket i hjärtat
det var verkligen fint
alltihop första gången
oj oj oj

har även druckit tequila med min bror
och snackat skit med alla vuxna
medans barnen sover
det känns gansa vuxet att kunna säga så
galet galet galet

imorgon får jag bättra på mitt
barnasinne igen
o gå bärsäkra gång igen

år 2008 tror jag blir ett bra år
det känns snällt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback