in the name of

och nu springer jag omkring
och irrar runt
och det visar sig vad som är
betydelsefullt tillslut

dagarna går
och helgen har varit bra
josse på besök
konsert o fika
slirning på stan
saplaöl o sällskap
mycket trevlig
snacka skit det kan vi
definitivt

lucia på skolan
betydde kalas på celtic
alkohol oj oj oj
tål inte dej knappt längre
trött på att vara sliten
skönt med lugn o ro
finna ro hemma med mys
dock har jag en projektplan
inlämning imorgon bitti
men på godväg
positivt inställd till slut ändå
lyssnar på dansk musik
som ger mig nostalgiska rysningar
o ett beslut är fattat medstort mod
öppet sinne o fördomarna svalda
snart bär det iväg
lite grann pirrar det nu

borde inte titta efter dig
ännu vet jag att du inte kommer hem igen
jag har inte blivit sinnessjuk
trots att det känns så
i sömndruckna ögon
leende med glada tankar i mig
snart kanske det faller på plats
att vara på samma planet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback