ny episod

konsekvenserna får vi alla stå för
alla är vi jämlika
nyfiken på vad som ni ska hända
packar o lastar på min rygg
till ny mark till ny jord
stter ner mina fötter '
andningspaus
känner känslorna i min kropp
tiden är bara till besvär
be dinsista bön
förnu hoppas jag bara att du tar slut
o det blir långt hem igen
o känslan av att vara borta blir total igen
fönstret står på gavel
det är kallt
rysning av ingenting
allt fryser till is
egentligen
kom närmare
intill mig
jag vill visa dig någonting
all den där kärleken
riv murar
din stolthet kanske rasar
men öppna dörren nu

packningsbestyr
bemöter mig med att tiden går
denna höst
har gått fasansfullt fort
men samtdigt oändligt långsam
har så mycket planer beräknade
efter höst
efter sommar
2008 året jag lämnar sverige
på resande fot
det pirrar i mig

drömde om dig i natt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback