shut up

and eat you garbage!

oj oj oj
en helt galen kväll
vad var det som hände egentligen?
hade fullt upp med alla bestyr inne på platens
att jag råkade ramla alla trappsteg
ner på dansgolvet
så idag är mitt vänsta smalben uppsvullet
och jag har ett decimeterstort blåmärke på vänstra armen
men det var fullt med kändisar från alla sveriges hörn
o har dåligt samvete idag för jag inte med alla
svamlade runt på stan o letade efter vän
sent på natten
skönt att sova

innan allt kaos ute
var vi på skylten
galet längesen
en massa folk
men som karin sa:
spela fortare
sen härjade vi hos per
rundpingis på matsalsbordet
o pingisbollar på katten
av misstag förstås

ont i kroppen
aj aj aj
att röra sig smärtar
det kansek jg förtjänar
oj vad dåligt samvete jag har
ush ush ush





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback