nu får det vara nog


så mycket tid jag slösar bort på att göra
ingenting
är socialt missanpassad ute i fjellbo
och sjuk o har skrivit min hemtenta
men glad ändå
för imorgon så lämnar jag in skiten!
sen får vi se vad som händer

helgen
trodde jag var tvungen o stanna hemma
men inte
begav mej till bussen
olle fyllde år
och det blev fest
sen wonk
dansade rumpa
och drack öl
kan det bli bättre än så?
vaknade upp i min säng med
en såg i halsen och en bakfylla
men glad ändå :)

tro mej jag vet hur det är
att titta bakåt och bli blind för framtiden
men så fort solen börjar skina igen
så tar vi dom!


Kommentarer
Postat av: malin

vet inte om jag kommer åka ner innan sommaren!men kul om du kommer i påsk!kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback