hägringar


åh jobba är tråkigt
men pengar blir det
känns konstigt att börja om igen
med nya russin
men det går bra
de är goa

...
har kommit in
fred o konflikt
malmö
ska bli underbart kul
upprop på fredag
nu kommer jag oxå veta
vad tentaångest innebär
bajs

...
oslo
fan vad jag saknar den
underbara staden
pratade precis med lotta
fantastiskt tös
ska dit så fort jag kan
sova på soffan
och springa runt
på kända gator o torg
träffa folket igen
andas en annan
fuktig luft igen

...
vin med flickorna imorgon
eventuellt några öl också
och tumla runt

...
maybe its going to be a chance
someday

Kommentarer
Postat av: SaraA

Hej vännen, har läst en massa i din blogg nu, vad vackert du skriver.man tror att det är en dikt man läser och så inser man att du faktiskt berättar om vardagligheter. coolt.

säg till om du har vägarna förbi malmö, jag har mycket tid för fika. puss!

Postat av: SaraA

Jag hade en bra helg; barnvakt till systerdottern i fredags kväll, jobb i lördags och så barnvakteri på söndagen igen. Allting avslutades uppfriskande med ett gigantiskt fat sushi.

Nästa helg blir det bara jobb.

2007-01-15 @ 17:39:03
URL: http://www.saraullman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback