återfunnen

hittade
gamla bilder i pappas dator
oj oj oj
vilken fin tid tillsammans
med bra folk

jag vet en hemlighet
som gör mej gladast idag
men jag får inte berätta än
snart snart snart
det är en fin iallafall
hemlighet alltså
bajs vill vill vill
om jag viskar då?

...
hur kommer det att bli?
lättare att förtränga
och bara gå sin väg
att försöka glömma
och gå vidare själv utan
vet inte om jag orkar umgås
vet inte om jag orkar ha i närheten
vet inte varför det känns jobbigt
men det är det
oavsett
förstört
vad som sägs
det gör mej ledsen
önskar mej samma nyfunna energi
samma nya start
troligtvis är det lättare för dej
vill åka härifrån
mer än någonsin
just idag
ta mitt pick o pack
o lämna allt o dej
jag hoppas du kan förstå


önskar att jag var hård som sten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga gamla bilder! önskar nästan att det var nu! å så får du berätta vad det är för hemlighet du går och trycker på, blir så jäklans nyfiken=) puss

2007-07-06 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback