en stad

som alla städer
men ändå inte
linköping
ibland älskar jag denna plats
ofantligt mycket

fina gamla vänner
som saknats länge
vi bor för långt bort
egentligen

o lillflickorna
som kommer o lyfter på täcket
o tycker man har sovit för länge
tycker om
deras kärlek

min fina fina pappa
som jag nästan aldrig sett svag förut
jag tycker om så mycket
det kommer bli tungt att åka härifrån ändå
men inte än inte än
för innan dess ska jag provocera
pencelinet o dricka whiskey med grabbarna imorgon

obs
farmor astrid
skulel blivit 100år idag
vilken evighet
galet

god natt

Kommentarer
Postat av: Malin

har skaffat mig en ny blogg nu:) så ska vi se om jag orkar skriva igen, hoppas de är bättre med halsen kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback