kaffe och kärlek

och te

oj oj oj
denna helg
var fantastisk
vill spela om igen
igen igen igen

fanfare o dans på inkonst i onsdags
ännu en grym konsert i höst
en riktig konserthöst precis som jag önskat
sen var det dags för mårtensfesten på skolan
oj oj oj bra musik o god mat o alla mina älskade vänner
plus tequila o annan lyxdricka o vin o öl
o min husgud är numera reine för han fixat
östblocket till skolan
o alla röjde tills svetten rann
lycka lycka lycka
sen fest och kärlek hela natten
fredagen ägnades inomhus
mys o film o fina fina saker
tog oss i bil till lund fram o tillbaka
två timmar men värt det
öl o vin o biljard o pingis
o ljus o vänner o mys
o musik o klumelurande
lördagen spenderades i en bubbla
o den lämnades vid åtta
för matinköp:
daddlar apelsiner sallad nötter
avokado juice o ännu mer fint umgänge

we will never find this again
now we are free

oj vill spela om om om igen
fint fint med pirr i kroppen
de kan jag leva på länge
oj oj oj

älskade pappa
skar de i idag
gick bra

moln moln moln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback