lukt

jag njuter av alla vackra ting
som bildas runt om mig
vandrade runt på möllan idag
med en chaite i handen
nynnade på en fin sång
vackra värld just idag
grådisigt men helt magnifikt
vandrar i njutning

middag hos albina i fredags
mys mys mys o god mat

igår 33 personer som mest
samtidigt rekord
i min kupa på 33kvm
men et var fint
stannade här till tre
vandrade till stödfest
vandrade tillbaka
somnade vid sex
glad o lyckligt
efter ha dansat av mig lite
(aggressioner mot falafelgubben dock)

har inköpt en vattenpipa idag
så nu blir chill med den
ser fram emot att kameran dyker upp
i min brevlåda fint fint fint
sen klumeluring med sara
äntligen umgänge med fin tös

vaknar
med pärlor i din panna
diamanter för din själ
talar åter en gång
till tystnad
det sker
i allt

när hösten gått över till ett mellanting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback