på riktigt

shit det slog mig i måndags efter
fik o vindrickande med karin o tilda
att jag är helt nöjd
på riktigt
lycklig
galet bra tycker jag att det är
det är mycket länge sen sist
galet bra galet bra

fika i tomelilla med maija
glögg o kokos o spö i alfapet
på skolan igår o sovdejt med sara

så nu har jag egodejt med mitt ego
mango o vattenpipa o chilibröd
o böcker o tv o ljus o mys

har även bestämt indienresan mer
det blir en vecka extra med siri o röj
sammanfattning:
längtar ser fram emot o pirrar
oj o sen kamelridning med maija i rajastan
o en massa massa massa andra bra saker
o i morgon ska jag gå o simma med folk
o denna vecka är helt underbar än så länge
haha ush så glad man kan vara
jag o mitt ego mår bra helt enkelt

ibland slår det än
hur ett mail kan värma i hjärtat så
men hur det inte kan göra det
när det aldrig kommer

berör mig så igen
så som ingen annan gjort förut
förvåna mig åter igen
av allt det där
som jag kände
med dig

oj oj oj
galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback