saturday morning

med experimentell cello
o lek med min nya kamera

förnuftet är borta för en sekund
o allt lossnar o faller isär
vem är du egentligen?
som spiller vatten på min kvarn
som en paracit i min kropp
sprider något som gör ont

igår sprutor i min arm
och vegegården med fin tös
vinpimpling o mat med klassen
spelade hetsigt sällskapsspel
det var mys mys mys

idag bär det av till dk o helsingör
för culture show öh vet inte vad det innebär
men de blir nog shysst
åker minibussen över
kan tänka mig att det blir hetsigt
på väger utanför sveriges gräns

bajs allt mitt julpynt är på annan ort
o jag som tänkt ha mig
en alldeles egen gran i år
fanatiskt tänkande faktiskt

nejnu ska jag bege mig från datorn
och in i min ljusa framtid
in i dushen o ut på stan
ehm bedårande..

vilsenheten är bortblåst
men idag får någon
göra mig glad
de kliar i min kropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback