how long i forever

idag har vart en lång lång dag
behöver en kram
egentligen
vid hemkomst
gick all min kraft ur mig
och allt  rann över mig

jag skulle inte ha så
bråttom som du
utan andas i det tomrum
som bildas mellan någonting
och som blir bortglömt och över
skulle pröva finna tillit till någon
pröva allt det där och en gång till
ur balans
samla fjädrar i hatten
det blir tomt ibland
den där huden
i allt det där
vinden igenom huset
och krypandes ner
i allt det där

en gång till vill jag läsa igenom
vissa kapitel
refletera
det bränner fortfarande på min hud
som något som är verkligt



everything will soon be gone anyway so why?

vill ha en kram

Kommentarer
Postat av: therese

min fina vän. snart kommer jag och omfamnar dig. det räcker en bit åtminstone.

2007-09-19 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback