fingrar i jord

ja och sen satte eline ord på det
svårt för avsked
jo tråkigt men sant
jag kommer sakna både honom o henne
negativ vemod o blandat med andra känslor
har åkt bil idag
till ställen med stor betydelse i historien
vilket kanske inte gjorde saken bättte direkt
sitter många minnen i väggar på olika platser
så mycket man missar när tiden går
om man väljer att se från den sidan av allt

sedan inhandlades gröna saker o röda saker
och andra saker också förstås på abdos
så nu är hela mitt älskade kylskåp fylld av dem
det gör mig glad när jag öppnar dörren
som en regnbåge av frukt och grönt

sedan
fingrar ner i jord
som läker mig

små som växer sig stora
stannar vi i växten?

brev






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback