again

i fooled you
to do something you dident want to do

det tar en dag
att inte bli som forr
och flera att inte ga tillbaka

dromde om dig inatt
jag vantar ifall du kommer
en fin kansla nar jag vaknade
en stund som satt sina vackra spar
att vilja vara pa alla stallen och platser samtidigt
kan slita sig djupt in i sjalen
men nu sliter inget i mig
och jag stannar dar jag ar

maste fa ut pengar idag
fran den jakla bankomaten
sa jag kan dricka annu mer chai
oj oj oj

dagar passerar
och har star jag
med en filt runt mig
kring bergen dimman lattade idag
och solen skiner dar ute
oj oj oj

20 rupies for en timme


Kommentarer
Postat av: Alice

Skickar lite varme fran Afrika bort till Indialand bak Himalajas rand! Sitter i Dar es Salaam efter 1,5 vecka med bara total avkoppling pa Zanzibar. Imorgon ger vi oss av till byar dar vi ska vandra och bara uppleva! Det later som en underbar resa du har, fastan jag ar i vag pa mitt hall vill jag ivag pa ditt med! Mycket vill ha mer.. =D. Ta hand om dig, massa kramar

2008-02-06 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback