forsenad

som vanligt
tiden rinner ivag
sitter o forsoker bramma skiva med bilder
men det gar trogt
egentligen gor det mig ingenting
gillar hur tibetaner gar
sakta men stabilt
o nastan sakert
munkar kan knuffas ganska hart
och kon for kvinnor ar langre an mannens
inte vet jag varfor an
satt i solen idag
lyssnade till vackra sagor
flera hundra ar gamla
det ger mig mycket
mer an vad jag trodde faktiskt
och jag ar fast

ar aven fast i boktrasket
har en hel hog
att skicka hem
men vill inte slita mig fran dem annu

gommer mig har inne pa internetcafet ett tag
och leker med dem andra varlden
hemmavarlden
forsoker komponera ihop email och betala rakningar
trakiga saker med maste goras ibland aven har
tycker om ljudet
av knappar som slas ner
i olika takt
mm

jag finner mer an vad jag letar efter
mer an vad jag kan bara
men tar en dag i taget
o forsoker fokusera mig for stunden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback