rinpoche

ibland nar tiden star still
da finns det tid for att andas
sitta stilla en stund
och ta en minut i taget

har har det regnat ett par dagar
askat och dundrat
nastan lika hart som i tanzania
det ekar mellan bergen

dagar har gatt
och jag leker pa har
gar pa lektionerna tva ganger om dagen
och varje gang ar nagot sarskilt
nu har his holiness borjat med berattelserna
tyvarr hinner inte den engelska oversattaren med allt
men det gor ingenting for jag laser om kvallarna
igar spelade vi biljard och nina var har
det var mycket trevligt
och vi delade min minimadrass i natt
annars fick jag massage av en van idag som gar pa massagekurs
oj oj oj det var helt underbart
minns inte vad jag gjorde for ett par dagar sen
hela tiden fylls tiden med fina tillfallen

idag ar det moln i bergen ovanfor
o det ar jamming pa carpe diem
alla kommer vara dar inklusive mig
det blir fint

forundran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback