oj oj oj

ikväll bär det av
då tar jag mitt pick och pack
och drar långt bort
mys med snö
men shysst med sol
ska sitta på olika platser
på tisdag när jag vaknat
titta och lukta o känna
och känna frihet i luften
mumma det gillar jag

nu ska det spenderas en dag här i uppsala
med jois, alex, axel, hannes, anna och päron
för att sedan spendera 24tim med siri
oj oj oj detta är sjukt galet
men jag gillar det
bara det inte gör ont i mina stackars öron
ska till apoteket för att gardera mig
det är nog bäst iallafall

ska titta efter díg
noga överallt
hela tiden

nu ut i snöyran
kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: G

Hej :)

Vill du bli medlem på en jättebra sida? På gratisbio.se får man helt gratis biobiljetter, eller presentkort till massa olika affärer. Allt du behöver göra är samla poäng genom gratis kampanjer eller värva folk. Medlemskapat är självklart gratis :)
Jag skulle bli jätteglad om du gick in på denna länk http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=24665 och blev medlem. Du skulle hjälpa mig samla poäng då:) Sen när du blivit medlem skulle du säkert också bli glad om någon gjorde samma sak för dig ;)

Ha en bra dag. Och jag hoppas du får många biobiljetter/presentkort

2008-01-06 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback