rulla runt

ibland får man ta saker i egna händer
som att göra en falafel fyra på morgonen
bakm disken finns fritös och falafeldeg att kladda med
och grönsaker, bröd och en massa olika såser
måste säga att jag blev ganska stolt över min prestation
och vi skrattade gott.. det är inte varje dag man fixar maten själv på en restaurang

det börjar arta sig till sommar
och nu är det bestämt
jag ska påurkult mina vänner
äntligen efter alla dessa år
blir det denna fantastiska festival
uppe i näskåker fylld av folkmusik
runstenar o naturreservat
det blir mys
jag tältet
på äventyr själva

klockan är mycket
o jag ska titta pånär det andra badar
är sjuk fortfarande men bättre
en kväll i parken gjordegått för min själ

väntar på mail
från främmande vidder
med intressanta svar

oj oj oj


Kommentarer
Postat av: daddy

"väntar på mail

från främmande vidder"

härkommer ett.!!

Ser att du har det riktigt gott i Malmö med kompisar o allt.

Kramar från hembyn. Puss!!

2008-06-08 @ 16:10:52
Postat av: Anonym

"väntar på mail

från främmande vidder"

härkommer ett.!!

Ser att du har det riktigt gott i Malmö med kompisar o allt.

Kramar från hembyn. Puss!!

2008-06-08 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback