snor

finally
my home
my hidingplace and me are in peace again

sitter o gnolar på visor
och dricker egenpressad juice
jag är nöjd o min dator med
en ny hårddisk som arbetar
bredvid mig och juicen

im excluded
and i notice that from the end of it
i just hope that you are warm enough and
send me a postcard from whereever you are
even if im slipping away
in your memories from yesterday


gick och fick upp känslan för kollo
det kommer bli en bra sommar
lite som att vara på läger själv
fast man får styra och ställa
busa omkring o leka

och det finns en skog
längtar dit



Kommentarer
Postat av: SIRI

nettan plättan fina flicka, jag saknar dig i min högra och vänstra ficka. och i mitt hjärta känns det en smärta för du är inte här, där jag är....

hur har du där nere i skåne, pendlar mellan sol och måne? har du börjat leka med lägerbarn eller dricker du ännu sprit och knypplar med garn? kärlek och kramar i stora lass, från en tjej som inte tycker du är KASS

2008-06-12 @ 14:58:34
Postat av: Anonym

fina fina du.. önskar att du låg i min ficka eller satt bredvis mig här och nu så vi kunde dansa sjunga o vara glada tillsammans, klättra ut på mitt tak och färga himlen röd.. fina flicka.. en massa kärlek till dig min älskade vän

2008-06-12 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback