tala inför döva öron

och se med en dimmig blick

vad kan jag göa med min ringa individ
skrika högt o propagera
lyfta frågan upp
mot ensamhet
och auktoritet
slå mig fri

söndagsfilm med anna
och idag måndagsutflykt till myrorna o emmaus
juicepressen funnen, som jag har letat
o en liten väst o ett saftglas
känns som söndag idag
har de gått ihop
i en stor konspiration?

nu blir det öl på tösernas balkong
och sedan öl på möllan
min lediga vecka o jag mår bra :)
ut på landet o bada någondag
vi som tror att lla broar är brända

håll huvudet högt
och räds inte folk som sänker sina


vi leker med varann
och vi lär oss ingenting




Kommentarer
Postat av: Christer

första stycket påminner hårt om glesbydns "tomma ord för döva öron"

du kanske är ett fan?



iaf så är det en skön grupp, kolla upp dom
www.glesbygdn.se

ha det bra.....

2008-06-16 @ 10:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback