till trots

någon lägger grus o stigar under fötter små
djupa andetag
fuktig luft i strupen
och andas ut

vi leker
färgar himlen röd

nu finns det mer
allting är i sin ordning

kollolivet
disco med bål o popcorn
big brother i sovsalarna
talangjakt o stök i lattebil
uppdragstäving o vatten på oss ledare
bus o lösa tänder på natten
tandfen landar även på kollo
fin ledig tid o mycket te
vandringar i skog
lek o bus lek o bus
mycket tårar mycket skratt
blod o skrubbsår
överkokt ris
bad o samtal
fina människor fyllda med
kärleken

nu ut i vimmel igen






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nettan ! Jag åker ner till Lomma idag. Kurs i Svalöv på måndag till lördag sedan har jag sommarlov.Vore trevligt att träffas???

Kram Lolan

2008-06-26 @ 05:56:28
Postat av: Anonym

Nettan ! Jag åker ner till Lomma idag. Kurs i Svalöv på måndag till lördag sedan har jag sommarlov.Vore trevligt att träffas???

Kram Lolan

2008-06-26 @ 05:58:54
Postat av: nettan

åh! det vill jag hemskt gärna! är ledig och i malmö måndag till onsdag på dagen.. annars är jag uppe utaför hässleholm på kollot.. men vill jätte jätet gärna ses.. kanske kan bokas in när du har sommarlov :) hur länge stannar du härnere? kramar

2008-06-26 @ 20:25:53
Postat av: Anonym

Jag slutar kursen på fredagen den 4/7 sedan är jag tillbaka i Lomma och stannar minst en vecka till...har ju semester v.27-30, vore ju trevligt att träffas / Lolan

2008-06-26 @ 22:58:40
Postat av: Anonym

borde definitivt kunna boka in något då! ha det så brapå kursen! kram kram

2008-06-30 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback