sarnath

efter buddha blev upplyst under bodhitradet i bodhgaya
akte han han till sarnath for att ha sina forsta lektioner
med fem speciella munkar
jag var dar idag
det finns ett trad dar som ar fran ett fro fran bodhitradet pa sri lanka
och det tradet i sin tur ar ursprungligen fran bodhitradet i bodhgaya
invecklat men galet intressant
vandrade runt dar i morgondimman
vissa stenar ar fran femtio ar fore kristus
svart att forestalla sig h8ur det sag ut da
men en mycket vacker plats

stotte pa nick fran tushita igar
och vi har atit sushi idag
mycket gott
fast konstigt med nagon form av majonas
ska snart springa till postkontoret
och sen blir det nagot ikvall
och sen imorgon bar det av for en vecka i bodhgaya
det pirrar i mitt kropp
ser fram emot det otroligt mycket
\varanasi ar fint ovh jag har lart mig tycka om det
kanske kommer tillbaka hit om en manad
har mycket kvara att se och gora har
men vi far se

idag ar en bra dag

ska sprida det i vinden

sa langt det gar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback