ambassadör

men herr bildt
jag kan kan bli amassadör
rida på höga hästar
o äta med silverbestick
jag är till och med rumsren
vad säger du om det?
jag kan kan börja direkt i eftermiddag?

efter ett alarm angående
alltid detta slöseri med tid
var gårdagens tidsfördriv
mat och tp i parken
första gången jag var med
i det vinnande laget också
yippie yippie yippie

ta upp gamla kontakter man tappat på vägen
det kan värma om hjärtat

ikväll blir det mys i kupan o på mitt tak
vattenpipa, guitarr, vin och musik
borde bygga migett hus här uppe
som karlsson på taket
och lära mig flyga förstås
innan dess vegegården med sara
o bostadsbidragsansökan
vi får se hur det blir med det sistnämda

rörmokaren sa för övrigt idag
att han gör vad som helst för mig
jo man tackar sa jag

med solsken i min blick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback