att

ramla in
och ramla bakåt

i just don't know what to do with myself
christine och jag
vandrandes nerför berget
gnolande på våran visa
vad skulle vi egentligen ta oss till
med oss själva
när svett o tårar rann
o frustrationen var hög
över allt just den dagen
ibland är jag bara så arg
på mig själv
henette kristin
gå och lägg dig ner
ditt ego befaller dig
du bara dagdrömmer
om omöjliga
platser och personer
upplevelser i en annan värld
vad ska vi egentligen ta oss till

med oss själva du och jag mitt lilla ego?

ibland tappar man sugen
...
men efter ett tag så var spelningen perfekt!
sista med oljud, konstigt efter alla dess år
nu sova för att vara pigg på äventyr imorgon
yes


Kommentarer
Postat av: Malin

hej hoppas det gick bra att lifta hem! :)
så får du min nya blogg adress med! ha de gött så syns vi i juni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback