i only go with you

fool me into believing
i don’t care if your deceiving me
before I go I need to be
something more than the skin and bones you see

blir galen
av alla den information
jag vill få in i min kropp

kinaschack o blåbärspaj
och en massa trevligt folk här igår
varpå min första kristna djup meditation
tömde tankar och fann frid
helknas vad nöjd man kan vara
av att vara tom ibland
men som sagt
denna längtan flyr aldrig ifrån mig
och jag blir galen
all denna vishet
det är så stort
större än vad jag tidigare trott

är förälskad i all denna mystik
stora ord och vackra metaforer

traditionen
man kan kanske aldrig tala om den
tydligt och förbehållsamt


jag vet jag är galen
men låt mig leva med det

are you ok dear?
i need heaven just like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback