urk

behöver mer mossa
till mina sår

en summering
av skador hitills under en vintermånad
till fjälls:
öroninflammation
ett skadat revben
blåmärken på knäna
två stukade handleder (samtidigt!)
sträckning i nacken
samt
hjärnskakning

hm
ska jag verkligen fara i backen
eller är jag en fara?


the mamas and the papas
i touch the winners day

if i wasent so proud
i would tell you
i can leave on a train today
and see te winter with you
for awile and then when the spring comes
we will leave ourworries behind us
and dancing down the steets again'

nu ska jag satsa på bitterheten lite till
efter att jag missade en fin dag i backen idag
och istället åkte taxi till bykle och tillbaka till hovden
satt och pratade om andra världskriget och bygden
och meditation och lokalfolk med taxichaffören
hm, han bjöd på tuggummi så iof så var det inte så farligt

kanske

men det är värt alla plågor ändå
för jag satte min första rail igår
och switschade ganska lätt nedförs

hurra hurra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback